joi, 22 septembrie 2016

Dulapioare vechi... ca noi!

Cu ani în urma am cumpărat o casă veche, la ţară, ce conţinea - din dotarea standard :-) - şi nişte dulapioare suspendate din lambriu. 
Le-am tot mutat de colo-colo, pentru că nu mă înduram să le arunc, până într-o zi când am decis să le revopsesc.
Mai întâi am adăugat de la Praktiker nişte picioruse de metal.
Nu am vrut să folosesc vopsea de lemn - recunosc, nu-mi place nici mirosul, şi nici să mă murdăresc cu vopseluri, mai bine zis să umblu cu diluanţii - de aceea am căutat ceva mai... eco. 
Aşa am găsit pe net o reţetă de vopsea pe bază de var şi am trecut la treabă. 
Am dat mai multe straturi, iar, după uscare, am şlefuit uşor cu şmirghel mărginile şi colţurile pentru a le da o patină veche. Pentru că nu aveam însă reţeta de "vopsea" cea mai bună - varul se cam lua pe mână - la final am dar şi o mână de lac, aşa, pentru păstrarea albului.

După o zi de lucru, iată ce-a ieşit! Acum dulpioare vechi ca noi stau în camera de zi, la loc de cinste. Cum să le arunci?

ÎNAINTE...

...ŞI DUPĂ

Nu arunca! Reciclează! 
Dana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu